top of page

VOORWAARDEN HOTEL RESTAURANT BAL

Algemene voorwaarden

Algemen voorwaarden
  • Check in tussen 15:00 en 20:00 uur. Check out tussen 8:00 en 10:00 uur. Eerder inchecken of later uitchecken in overleg en tegen betaling mogelijk. 

  • Bagage kan desgewenst vroeger in bewaring worden gehouden in onze vergaderzaal. 

  • Bij inchecken kan er om een geldig legitimatiebewijs worden gevraagd.

  • Op diverse plaatsen binnen Hotel Restaurant BAL hangen camera’s, een ieder die zich in ons hotel bevindt stemt toe in het maken van opnames. Bij calamiteiten en / of incidenten kunnen deze opnames als ondersteunend materiaal getoond worden aan de autoriteiten.

  • Bij Hotel Restaurant BAL is geen borgsom vereist. De gast en diegenen die hem vergezellen kunnen wel aansprakelijk worden gesteld als blijkt dat er schade is aan inventaris door toedoen van de gast en of diegenen die hem vergezellen.

  • Hotel Restaurant BAL behoudt zich het recht voor de kamerprijzen op ieder moment te wijzigen voor geboekte overnachtingen in de toekomst.

  • Gratis parkeren op parkeerterrein achter het hotel. 

  • De directie, de eigenaar van deze locatie en / of personen die voor het Hotel Restaurant BAL werkzaam zijn, kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor enig letsel en of materiële dan wel immateriële schade, die bezoekers van de locatie mochten ondervinden. 

  • Op de zon- en maandagen zijn we standaard gesloten. Overnachtingen op de maandag zijn in overleg wel mogelijk. 

  • Het á la carte ontbijt serveren we in het restaurant van woensdag tot vrijdag van 7:00 tot 11:00 en op de zaterdag van 8:00 tot 10:00. Zondagochtend is er dus geen ontbijt. Het is voor kamers 9 tot 21 wel mogelijk om een ontbijtpakket te boeken.

Huisregels

Huisregels

  • Huisdieren zijn niet toegestaan in Hotel Restaurant BAL. 

  • Het is verboden te roken in het hotel. Indien wij constateren dat er toch gerookt wordt op de kamer zijn wij genoodzaakt reinigingskosten in rekening te brengen. Indien het brandalarm afgaat door roken op de kamer, zullen de voorrijkosten van de brandweer aan u worden doorbelast.

  • Het is verboden lachgas en verdovende middelen te gebruiken in het hotel. 

  • Het is verboden om nooduitgangen te gebruiken als (normale) in- en uitgangen.

  • Gevonden voorwerpen dienen ingeleverd te worden bij de receptie van het hotel. 

  • Blijf in geval van brand kalm. Meld brand bij de receptie en of sla de dichtstbijzijnde brandmelder in.

  • Volg alle aanwijzingen op van het aanwezig personeel, die verband houden met de huisregels. 

  • Het is verboden om met meer personen op de kamer te verblijven dan het aantal bedden wat zich in de kamer bevindt.

  • In alle gevallen waarin dit reglement niet voorziet, beslist het management van Hotel Restaurant BAL. Bij het niet navolgen van deze regels, kan besloten worden politie en justitie in te schakelen en u verzocht worden het pand per direct te verlaten. Het hotel behoudt zich het recht voor om de reservering per direct te beëindigen zonder restitutie van het betaalde reserveringsbedrag. 

  • Voor de rust van andere gasten vinden wij het belangrijk dat er géén geluidsoverlast veroorzaakt wordt. Houd daar rekening mee, zeker als u over de gangen loopt, met name tussen 22:00 uur ’s avonds en 8:00 uur ’s ochtends vragen wij u om rekening te houden met uw buren en andere gasten in het hotel.

Pesoonsgegevens

Persoonsgegevens

  • Vanaf 25 mei 2018 geldt in heel Europa de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), wetgeving die de privacy van burgers, en dus onze gasten beter moet beschermen. De AVG vervangt de Wet bescherming persoonsgegevens.

  • De AVG stelt strenge eisen aan hoe wij als ondernemer om moet gaan met persoonsgegevens. Uiteraard respecteren wij deze voorwaarden volledig. Echter bij het afnemen van een dienst of het maken van een reservering bij Hotel Restaurant BAL gaat u stilzwijgend akkoord met onze algemene voorwaarden. Eveneens als de opslag van uw privé gegevens als naam, adres, e-mail adres en telefoonnummer ten behoeve van communicatie omtrent onze services en diensten en uw reservering.

  • Wij van Hotel Restaurant BAL zullen uw gegevens niet verstrekken aan derden en zullen deze gegevens enkel gebruiken voor het maken van een reservering, het afnemen van diensten en services en directe communicatie.

  • Mocht u bezwaar hebben op het geen bovengesteld, dan vernemen wij het graag van u en zullen wij uw privé gegevens uit ons systeem verwijderen.

Annuleringsvoorwaarden

Annuleringsvoorwaarden

  • De Uniforme Voorwaarden Horeca zijn de voorwaarden waarop in Nederland gevestigde horecabedrijven zoals hotels, restaurant, cafés en aanverwante bedrijven horecadiensten verlenen en horecaovereenkomsten sluiten. Bij het maken van uw reservering bent u overeengekomen akkoord te gaan met deze reglementen. Klik op de volgende link voor het bekijken van deze voorwaarden: 

  • Reserveringswaarde of reserveringsbedrag betreft de totaal reservering inclusief overnachtingen, ontbijt, lunches, diners, breaks of andersoortig geoffreerd en bevestigde diensten vanuit Hotel Restaurant BAL verzorgt.

  • Ingeval van no-show is de gast in alle gevallen verplicht de volledige reserveringswaarde te betalen. 

  • Een groepsreservering bij Hotel Restaurant BAL is een reservering vanaf 10 kamers waarbij de hoofdboeker de reserveringswaarde voldoet. Hiervoor gelden andere betalings- en annuleringsvoorwaarden. Er is geen sprake van een groepsreservering als gasten individueel voor de reserveringswaarde betalen. Hiervoor gelden de betalings- en annuleringsvoorwaarden van het desbetreffende gekozen tarief. 

  • Een optie voor een groepsreservering houden we maximaal 1 maand vast. Het is niet mogelijk om een optie voor een groepsreservering te verkrijgen als de aankomstdatum binnen 3 maanden ligt. 

  • Voor een groepsreservering met het fully flexibel tarief geldt een aanbetaling van 25%. Het resterende bedrag kan zowel voor aankomstdatum als bij de receptie betaald worden. Voor het niet-restitueerbare en last minute tarief geldt altijd een aanbetaling van 100%. Op het niet-restitueerbare en last minute tarief zijn geen annuleringsvoorwaarden van toepassing. Indien de betalingen niet zijn voldaan kunnen we u geen garantie geven dat de kamers nog beschikbaar zullen zijn op de door uw gewenste aankomstdatum.

  • Voor een individuele reservering met het fully flexibel tarief geldt dat wanneer u langer dan 14 dagen voor aankomstdatum reserveert, er geen directe aanbetaling vereist is. Betaling voor aankomstdatum kan middels email op verzoek of bij de receptie op locatie. 

  • Voor een individuele reservering met het niet-restitueerbare en last minute tarief geldt altijd een aanbetaling van 100%. Op het niet-restitueerbare en last minute tarief zijn geen annuleringsvoorwaarden van toepassing. Indien de betalingen niet zijn voldaan kunnen we u geen garantie geven dat de kamers nog beschikbaar zullen zijn op de door uw gewenste aankomstdatum.

  • Wanneer een reservering voor uitsluitend logies, al dan niet met ontbijt, is gemaakt voor één of meer individuen via een derde partij zoals booking.com gelden voor betaling en annulering van die reservering de voorwaarden van de derde partij.

  • Wanneer een reservering voor uitsluitend logies, al dan niet met ontbijt, is gemaakt voor een groep dan geldt voor annulering van die reservering het navolgende (tenzij schriftelijk anders is overeengekomen):

 

      Meer dan 3 maanden voor de ingangsdatum                   0%

      Meer dan 2 maanden voor de ingangsdatum                 15 %

      Meer dan 1 maand voor de ingangsdatum                      35 %

      Meer dan 14 dagen voor de ingangsdatum                     60 %

      Meer dan 7 dagen voor de ingangsdatum                       85 %

      7 dagen of minder voor de ingangsdatum                     100 %

  • Wanneer een reservering voor uitsluitend een horecadienst bestaande uit het verstrekken van eten en/of drank (tafelreservering) is gemaakt voor een groep dan gelden voor annulering de navolgende percentages van de reserveringswaarde die bij annulering door de klant betaald moet worden aan Hotel Restaurant BAL.

      Meer dan 14 dagen voor het gereserveerde tijdstip         0%

      14 dagen of minder maar meer dan 7 dagen voor

      het gereserveerde tijdstip                                                    25 %

      7 dagen of minder voor het gereserveerde tijdstip        50 %

      3 dagen of minder voor het gereserveerde tijdstip        75 %

        

  • Wanneer een reservering voor uitsluitend logies, al dan niet met ontbijt, is gemaakt voor één of meer individuen rechtstreek via Hotel Restaurant BAL gelden voor annulering van die reservering de volgende percentages van de reserveringswaarde die door de klant betaald moeten aan Hotel Restaurant BAL (tenzij anders schriftelijk is overeengekomen)

      Meer dan 3 dagen voor de ingangsdatum                         0 %

      Meer dan 24 uur voor de ingangsdatum                            85%

      24 uur of minder voor de ingangsdatum                          100% 

bottom of page